Stratégiánk

Stratégiánk

Fenntarthatósági stratégiánk: Future Proof 2020

 

Globális hálózatként marketingszolgáltatásinkat a globális termelési és fogyasztási minták metszéspontjában nyújtjuk. Fenntarthatósági stratégiánkat, a Future Proof 2020-at 2016. elején indítottuk, és 2020-ig terveztük meg. A Future Proof 2020 víziója szerint szolgáltatásainkat és az általunk előállított tartalmakat egy fenntarthatóbb gazdaság építésére fogjuk használni. Ezt az alábbiak szerint valósítjuk meg:

 

A marketing felhasználása fenntarthatósági célokra

 

– Fenntartható beszállítói láncok

B2B szervezetként kiterjedt felsőbb és alsóbb szintű értékláncokkal dolgozunk, és nagyban függünk ezeknek a kapcsolatoknak a stabilitásától. Egyre átláthatóbbá váló világunkban biztosítani akarjuk beszállítói láncunk fenntarthatóságát. Olyan üzletfelekkel akarunk dolgozni, akik osztoznak fenntarthatósági értékeinkben és törekvéseinkben.

 

– Felelős marketing és fenntartható fogyasztás

A marketing változik, és ezzel együtt ügyfeleink és fogyasztóink igényei is. A mi üzleti szerepünk, hogy befolyásoljuk és növeljük a keresletet, ez pedig együtt jár azzal a különleges felelősséggel, hogy szolgáltatásainkkal és tartalmainkkal elősegítsük egy fenntarthatóbb világ megteremtését is. Együttműködésre törekszünk olyan startup és közösségi vállalkozásokkal, melyek új eszközök és kampányok segítségével pozitív hatást gyakorolnak a fogyasztói igényekre.

 

Környezetbarát üzleti növekedés

 

– Fenntartható működés

A klímaváltozás minden embert és céget érint. Nemzetközileg elfogadott tudományos megállapítás, hogy a szén-dioxid-kibocsátás miatti átlagos hőmérséklet-emelkedés nem haladhatja meg a 2°C-ot. A mi feladatunk az, hogy 2020 végére újabb 40%-kal csökkentsük az egy főre eső karbon lábnyomunkat. Ezt úgy érhetjük el, hogy átállunk megújuló energiákra, valamint csökkentjük üzleti utazásainkat és papírfelhasználásunkat.

 

– Fenntartható közösségek

Gyorsan globalizálódó és egységesülő világunkban egyre inkább felértékelődnek a helyi közösségek. A globális és a lokális tér ütközésekor a társadalmi instabilitás egyenlőtlenségekhez vezethet, ami jelentős hatást gyakorol a társadalmi kohézióra. A marketingben rejlő lehetőségeket a jótékonyság irányába kell fordítanunk, hogy sikeresen ösztönözzük az önkéntességet. Meg fogjuk osztani legjobb tapasztalatainkat, hogy érdemi hatást gyakoroljunk a helyi igényekre.